Tuesday, August 11, 2009

Featured Friend: Rosmaniza M. Rahim

Salam n hi all...

Pagi nih.. aku dapat email all the way from Christchurh, New Zealand!

Ni aku copy&paste email dari Rose...

Salam anis,
Semalam aku baru jumpa blog yg ko buat. Mandangkan terlalu ramai nama dan muka yang aku kenal, so aku nak join gak arr..Boleh lepas rindu kat kenkawan lama. Aku sendiri tak sure ko ingat ke tidak. Aku dulu kat 5 Syukur, tapi sebab kawan ketat aku Roslina satu klas ngan ko dan Ferra pun pernah sesama-sama jadik part time cikgu dulu ngan aku, dan pendek kata aku kenallah korang semua. Tahniah sebab bukak blog tu..boleh himpun kenkawan lama. Meh aku introduce diri sendiri..nama aku Rosmaniza Mat Rahim..aku tak sure apa nama yang kawan2 pggl aku dulu yang pasti aku baik dgn Asnida( kawan hoki ko), Amy Adlynda dan yada..yada..yada.. Dulu aku di team bola baling. Pun goal keeper gak..( kalo ingatlah).. Married with 4 kids dan sekrang duk di Christchurch. Aku dan suami sesama -samakeje kat UM dan skrg tgh unpaid leave sbb ikut laki aku buat PhD kat sini. Dah setahun setengah kat pulau kecik ni..Wat else arr? Still got 2 years here( insya'allah..). Gambar aku banyak di fb..id kat sana roseazmi Apa lagi ek? Itu jelah buat takat ni.. Nanti aku roger2 balik..Tadi cam banyak nak bgtahu, tapi idea dah terbang. Ok ..will keep you update..wharhahahahha..

Salam,

Rose



Kepada kawan-kawan yg mcm dah ingat2 lupa ngan Rosmaniza nih... ok, meh tgk gambar...

Rose n hubby - Azmi


anak-anak Rose... hok sulung husna- 9 yrs, 2nd- adib- 6yrs, 3rd- atif- 5yrs and 4th- aqil- 3 yrs.











ok.. ni kasi close up... still tak ingat? hehehehe,, tak kan tak ingat...



To Rose, thanx sebab contact aku balik... rajin2 lah jenguk blog ni yek..

Aku baru je lepas chat ngan Rose tadi... tapi jap je, next time insyaAllah leh borak panjang.

1 comment:

Unknown said...

Tq anisz..hahah..banyak tu promo utk aku..anyway..tq banyak2..bagi kenkawan yg nak dtg ChCH ni , boleyla contact aku..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin