Thursday, April 15, 2010

Visiting Linda and Her Little Princess Dalia

Salam all... pada 4 april 2010 (happy birthday Mastika and Arniwati) Aku berkesempatan g rumah Linda. (her parents' house kat Kuantan nih). Rupa2 nyer Linda baru je dapat baby girl, her first baby girl, after 2 boys dan jemputan tu adalah kerana majlis cukur jambul...

Thanx Linda for inviting me, sangat shedap nasi kerabu itu! Sorry mung hanya dapat tengok.. hehe.. tak sampai hati rasanyer nak tambah banyak2... :)

The nite before the visit tu aku ada la sms Shreen tanya nak g umah Linda ke tak.. tapi Shreen susah plak nak g sebab her hubby keje... so aku pun g lah ngan hubby aku je.. ehhh shilapp... aku pun g lah sorang2 je.. sajer buat lawak sket bagi korang gelak sket.. 

Anyway, ada la few other photos yg kiteorang amik.. tapi yg satu nih jek la yg lulus SIRIM utk masuk blog, yg lain2 tu tak cun ahh.. gamba kat atas tu kira gamba abis cun lah tuu..

okeh.. kawan2..sekian sajo lah laporan aku... 

 

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin