Thursday, June 5, 2008

Featured Friend: Azlin Mohamed

Ada sesapa yang kenal/ingat/rindu ngan nama kat title tu? Haa...itulah dia Ketua Tingkatan (5 Cekal) aku dulu. Sekarang ni beliau dah ada dua title kat pangkal nama dia tau.
Satu: Puan
dan
Dua: Hajjah

Haaa..korang jangan terkejut, class monitor aku ni dah jadi Puan Hajjah... bestkan muda2 lagi dah dapat title hajjah. Actually aku ngan Lynn ni memang selalu contact2 each other; sms,YM, phone calls...baru few days ago aku jumpe dia. Sebelum ni susah sgt nk jumpe,even dah makan tahun kot kite tak jumpe, tapi baru2 nih dlm masa dua minggu (lebih kurang la) 2 kali aku jumpe dia. Kebetulan aku ada keje kat KL and dia pulak bleh luang masa jumpe aku.

Lynn sekarang ni tengah kencang berbisnis bersama2 dgn suami dia. (Lyn, doesn't really approve of me using the word 'kencang' here,tapi boleh la deh Lyn..at least it's a doa)Ohh...lupa plak...Lynn is a mother of three children. A daughter (7 yr old) and 2 boys (6 yr old and 9 months)
She and her hubby is the proud owner of Maslin Travel. Macam2 bisnis yg dia buat. So sesapa yg ada minat nak bisnis bleh la contact Lynn.

Okeh, that's all for now. Next time aku akan feature-kan kawan2 yg dari kelas lain pulak...nnti tak best la kan...asyik2 kelas aku je.. tapi korang tolong lah aku bagi info pasal kawan2 yg lain.. tak semestinya batch kita je, junior ke senior ke buleh je...

bye bye...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin