Wednesday, June 4, 2008

Sa-Puluh Hari

Salamz....

After 10 days umur blog ni, baru je ada 3 posts termasuk this one. Sorrylah ek, busy ngalah kan Pak Menteri lah katakan. Before aku g KL last week, aku ada bagi password blog ni kat Anis, ingatkan Anis (the school hockey captain) hehee..abis la Anis marah aku..ahaks ada post apa2 entry, tapi rupanyer dia pun busy jugak...

So, nampaknya aku je lah kena update...

Anyway... since the first post aku dah nampak ada lah orang yg masuk blog ni (so far 15 visitors) harap2 nyer bukan aku ngan Anis je lah. Daripada live traffic feed kat side bar tu gak aku ada nampak la asal-usul visitors yg datang tu, tapi mende tu takleh nak percya gak sebab kadang2 aku yg masuk blog ni dia cakap (bukan cakap la tp tulis kat situ la) aku dari Kota Bharu, Perak lah dari Chukai lah... tapi at the moment betul pulak dia cakap aku kat dari Kuantan, so takleh caya sangat lah asal-usul visitors yg kita tgk kat live feed tuh. As for counter (visitors) blog patrol tu, mmg bleh caya lah coz aku dah test cuba masuk byk kali, tapi if dari ip yg sama counter dia tak berubah. Ok, enuf about that..

So far kawan2... if korang ada visit blog ni please leave your comment so that kite bleh tau sapa yg dah singgah kat sini n if ada apa2 cadangan silalah bgtau kat comment ye...

3 comments:

Maslin Travel & Management Services Sdn. Bhd. (Co. No. 659 235-K KPL/LN. 3982) said...

Salam.....just to inform, link dekat nama Azlin tu tersalah address, suppose http://www.maslin.com.my,coz klu anis cuba link kat situ, akan ke web yg still under constructions.Ok, thanks!

ladies of zainab's skool said...

Lyn, aku dah tukar link dekat ur name tu ke blogspot nyer...

yanie said...

hello semua,

brilliantnyer idea kau aniz nk wat blog ni, syok giler baca. especially bila tgk gambar sendiri masa budak2, pkai bj sekolah lg.kalu my students tgk, msti diorg pon tergelak, hehe...

hope kita dptla keep in touch ek, w'pon aku x penah ada dlm gathering korang yg dulu2 but i will try my very best to attend them in the future. nk wat ghano, aku dh dok bermastautin kt tmpt lain dh skrg ni. cool btl blog ni, i like...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin