Thursday, August 21, 2008

Ustaz Abdul Hadi





Assalamualaikum semua... korang ingat lagi Ustaz Hadi (gambar atas) yang sokmo baca doa masa assembly sekolah dulu tu? Mesti ingatkan.. aku ingat sangat kata-kata dalam doa dia tu..ayat2 dia best sangat..lain dari doa2 ustaz2 yg lain.. doa dia tu mcm kata2 puisi gitu.. sedap je dengar...


Macam mana aku bleh jumpe blog dia ni? Aku visit blog alumni junior2 kita pastu tgk ada org nama Ust. Hj. Abdul Hadi bagi komen kat situ...so itu lah kisah nyer.. sila lah visit blog dia dan tinggalkan komen kat blog dia.. I did that.. dan dia sangat hargai kita masih ingat dia... walaupun dia tak pernah ajar kite directly... Alumni junior kita yg aku cakap tadi tu ada visit dia masa dia sakit dulu...alhamdulillah skang ni Ustaz Hadi dah sihat. Aku rasa kan, kita pun patut amik inisiatif gitu gak kan.. Gi melawat cikgu2 kita yg sakit, uzur etc. Tapi memang lah kan..masing2 dah ada komitmen masing2 ni.. susah sangat2 nak kumpul kan gang2.. lagi lah most of us tak dok Kelate kan... tapi kita try lah deh..mana tau takleh kumpul ramai2..setakat 4,5 org jadilah kan for the beginning...


p/s: Entry gambar2 sekitar sekolah next week year, tak sempat nak scan lagi, arini aku nak g Putrajaya, esok ada konvo students kat PICC. Putrajaya. Sesapa yg dok dekat2 area tu jomm jumpee!!!
Suhaniz - 012-9473730

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaiku. Moga afiat dan bahagia bersama k'ga. Terima kasih kerana lawat blog saya. Saya masih belum pencen namun dah setahun bercuti keuzuran. Sihat sejahtera utk blogging. Ada kelapangan ziarahi rumah kat kg tapang, jalan jpj panji. atau lawati http://keroncongdariana.blogspot,com selain dari 'tamupulaumelaka". welcome.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin