Wednesday, August 27, 2008

SMK Zainab 1


Assalamualaikum semua.... rindu korang semuaa!!
Tadi dok surf sana sini terjumpe gamba ni kat friendster group... kat friendster tu if korang explore betul2 frenster tu... ada budak2 junior kita bukak satu group utk gang2 sekolah kita... tapi tade sorang pun aku kenal.. gamba ni pulak dah tak leh besarkan dah.. if besar lagi tak cantik dah jadi pecah2 dah..
So, rasanyer ni lah gamba latest rupa entrance sekolah kita yg terchinte tu... InsyaAllah..weekend ni aku balik KB.. aku g snap byk2 gamba kat sekolah kita... kalu aku rajin lah... biasanyer balik KB aku suka dok ghumoh jah.. hehe..
Tadi jugak (lebih kurang dekat kul 9pm) Aku dapat kol dari kawan kita nun di negeri di bawah bayu... guess who..???
Chekgu Asnida!!! <---- sila klik utk ke friendster As.
Lama giler aku borak ngan dia.. !! Sampai panas handphone n telinga aku...sampai kiok teruss bateri handphone aku.. hehehe...
Happy aku buleh kecek lamo ngan mung tadi As!!

1 comment:

Unknown said...

Zainab during the 70's and 80's are so much different from today.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin