Thursday, October 9, 2008

Reunion Raya 2008: Part 3

Salam n hi all !!

Mintak ampun... mintak maaf... dah 9 syawal tapi citer pasal 3 syawal tak abis2 lagi..hehehe..

Ok... utk entry seterusnyerr... sambungan dari part 2, part 3 ni kita masuk umah plak..sebab ari dah ujan... so.. antara mereka yg tinggal... Farah n family, Jana and Yoh.




Tapi tak lama lepas tu.. Yoh dah nak balik sebab gaduh ko anok dio dok jerit dighumoh..... hehehe... chupp...chuppp... Yoh mcm single mingle lagi... hehe...anok adik dio (anak sedara)yg dok jerit tu...dia kena balik cepat sbb nak jaga anak sedara dia tu... sorry yek Yoh... gurau jekk... bagi happy2 sket... comey lote sangat Yoh ngan baju raya yg sangat ceria tu kan... apa rahsia nyer Yoh? hehehhe...




Jana pun nak balik gak dah...sebab dia tumpang Yoh balik...Jana dtg ngan hubby n anak dia... tapi diorg balik dulu... umah mertua Jana depan umah aku jek...




Sebelum Farah balik...aku sempat amik gamba dia satu family... aku nyer plan nak la amik every gang2 kita yg dtg bawak family, tapi nyer dok kalut sana sini... Farah n family jek yg sempat aku tangkap...



Farah sekarang ni cikgu kat SK Langgar, KB. Aku dok kira2 dalam 7 orang gang2 kelas 5 cekal yg jadi chekguuu!!! Macam tak percaya je kan... itu yg setakat aku tahu la... maybe ada lagi kan..


Ok.. yg jadi chekguu... of course yg plg 1st kita kira..Aku lah kan, Farah, Jue, Normee, Salwani, Munirah n Yani (Fazliani).


Sambung balik citer 3 syawal...


Dah dekat Jana, Yoh n Farah nak balik...sampai pulak 2 sekawan ni... lama giler aku tak jumpe salah sorang dari mereka 2 sekawan ni.. memang dua org sekawan ni dari dalam kelas dok sebelah2...datang reunion ni pun sesama...



Cerrr teka sapa???? hehe...



Salah sorang nyer penah keje Mc D! Aku still ada gamba dia pakai uniform McD masa dia maghi umah aku dolu2...



Yang sorang lagi tu pulak...last jumpe masa reunion 5 cekal masa kat PCB dulu...



Sila scroll ke bawah...




hehe....





lagiiii....





dan lagiiiiiiiii....




ok ..ok...



dah bengang ngan aku yek...



ok....





Mardiana n Huzrina !!!!

Dalam renyai-renyai hujan... ada sebuah CRV (oohhh idamankuu) masuk pagar umah aku...hmmm sapa pulok laaa... tgk2 2 sekawan ni...ditemani oleh hero Mardiana... Huzrina rupenyer dah g umah amik Diana dulu kat umah...

Lama gak Diana n Na lepak umah aku...siap baca blog ni lagi... hubby masing2 tinggal kat umah..hehe.. tu yg best lepak lelama tu kan...

Diana skang ni menetap di Tanjung Malim tapi keje kat KL (everyday ulang-alik!) Huzrina pulak keje buat projek juta-juta... heheh..jgn mare Na... betul apaaa.... Na berbisnis ngan hubby dia buat sekolah kat Kuala Krai....

So...sekian lah sahaja lapor bergambar dari camera aku... pasni aku try dapatkan gamba2 dari camera org lain pulak... so... please yek emel kan aku gamba2 yg korang amik...

Lastly... thanx again kepada semua yg sudi hadir... mohon maaf atas segala kekurangan... aku berharap next time lebih ramai yg dapat meluangkan masa utk kita bertemu muka...

Duit collection aritu masih lagi berbaki... so...insyaAllah raya tahun depan kita buat lagi yerrr...

Abissss daaa.. pasni aku tade modal dah nak buat entry kat blog ni.... uhukkk...uhukkk...



3 comments:

Anonymous said...

huhuhu... rindunya dgn shreen.. promised to visit her whenever i'm back in kuantan.. problem is, aku tak balik2 pun.. hahahha.. parents aku yg ter-amats rajin turun kl.. aniszz.. next time, aku ajak mung teman aku visit shreen wokeyh.. (linda)

ladies of zainab's skool said...

lindaa..wokehh...wehhh..tersalah tempat komen nih...heheh..takpee..

Anonymous said...

hahhahah... laaa... yo ko... hahhaha.. abaikan je la komen ni...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin