Monday, November 17, 2008

Cikgu Hawiah dan Cikgu Sariah

Salam n hi all... selamat memulakan minggu yg baru... happy Monday to all.. harap2 tade yg mengalami monday blues... as for me... aku cuti ari ni... wuhuuuu!! hehe...

Saje amik cuti, tapi half day je lah cuti pun, petang nanti nak kena masuk office jap tengok apa yg patut... malam tadi sampai dari KL dah pukul 10pm lebih...

So... demi tak menghampakan korang di pagi Isnin ni.. aku dengan rajin nyer meng-update blog ni ngan gamba Cikgu Hawiah dan Cikgu Sariah (Shariah?)



Ni masa class party... Form Four kan?? Betul tak korangg??? Sebabnyer Mastika yg jadi Ketua Tingkatan kan??? Mastika nampaknya sangat gumbiraa bagi hadiah kat Cikgu Hawiah.


Cikgu BM kita.. antara cikgu BM yang best kan korang... dia ngajar kita masa Form Four ke? iskkk.. aku lupa lah... sebelah dia tu..again...mintak ampun..aku lupa..hihi...

Eh...korang perasan tak kat belah kanan atas gamba ni.. ada sapa ntah yg pegang bakul yg ada byk benda2 kuning2 tu... waahhh ... time party ni kita ada buat mcm bunga telur ker??? Again aku lupa... iskk teruk betul lah aku nyer memory... bila tgk gamba2 ni balik.. baru aku tau byk dah benda yg aku lupa...

Okeh... sekian utk kali ini... moga2 pagi Isnin anda makin ceria bila tgk gamba2 ni... makin bersemangat nak keje... ingat2 balik... syahdu kan... jasa2 cikgu2 nih laa membolehkan kita berada di tahap kehidupan yg sekarang.... Alhamdulillah... Terima kasih cikgu...



p/s: next entry - latest news of SMZ from Wan Fazliani... dia ada g sekolah kita few months back.. banyak citer yg menarik dia tahu... tunggguuu.....

7 comments:

Anonymous said...

Mc Na datang lagi....

Anis..Cikgu ni la yang suruh kita nyanyi lagu Mopiko tu..
sebelah dia tu namanyer Cikgu Hamidah ( USTAZAH)..dia tak pernah ngajar kita..tapi aku ngan dia baik sampai la ni..sebab dia mak angkat aku..

k..bye..

Anonymous said...

na.. mung ni meme ingat belako dih...

Anonymous said...

wei... best baca blog ni, anis. mengimbau kenangan nok2 time wat jahat. skrg bile dh jadi cikgu student lak wat jahat ke aku. NYAMPAH.
EMM...kalau mu bijok, cuba teka sape aku. hadioh dio pakej percutian 15 hari 15 mlm di padang smz.

ladies of zainab's skool said...

aku teka...ermmm. ewa!!! sebab clue nyer chekgu gakkk...tapi ramai gak gang2 kita yg jd chekgu

Samrin Salem said...

best gak bila baca kisah masa sekolah dulu kan.....kalau dulu u murid la ni ramai yang dah kadi guru yek...tahniah dan semoga akan terus berbakti

Anonymous said...

Tak buar reunion raya haji ker?? tapi skrg musim banjirla...buat kat dlm umah je la

Anonymous said...

Salam. maaf kerana ganggu ruangan komen. Cikgu Hawiah tu nama sebenar ke? Jika benar nama itu perlu ditukar kerana maksud yang tidak elok

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin