Tuesday, November 11, 2008

Cikgu Radziah

Salam n hi all...

As promised....


Cikgu Bahasa Melayu kita... Cikgu Radziah... tengah terima bunga dari Lynn... the class monitor..
Cikgu BM yg paling best... kan kan... Suka sebut jeng..jeng... hehe.. suka membulatkan mata (cerlung ke kito) kan... hehe...

Aku tak ingatlah napa kita bagi bunga ni kat dia, was it bcoz hari guru? tak rasa nyer... bday dia? tak gak... ntah ler.. ada sesapa ingat???

Ada sesapa tahu Cikgu Radziah ni ngajar kat mana sekarang?? If ada kesempatan nak lah jumpe dia... dia mungkin tak ingat dah kita... tapi ingatan kita kat dia tu penting... ilmu n jasa dia kat kita memang tak terbalas kan.. as a chekguu jugak (merujuk kpd aku lah)...ingatan dari anak murid kita kat kita dah cukup...dok gitu Jue? Kan Ewa kan... (sekadar menyebut beberapa nama gang2 kita yg jd chekguu) issskk... tetiba rasa syahdu pulok...


okeh... that's all for now....

please come back esok...coz next entry aku dah set auto published tomorrow.. (12 Nov 2008)

3 comments:

Anonymous said...

salam..

aku datang..

ye lah Aniz..walaupun asyik kena jegil..dan pernah kena denda dok mencangkung depan kelas, kerana cikgu Jeng Jeng ni la aku dapat A1 subjek BM (Makasih Cikgu)

Korang pernah ingat tak??Lynn,aku,ngko, Farah dan adik beradik kiter tu..nyanyi lagu Mopiko (iklan nyamuk tu)masa kelas BM di 4 Cekal..sebab apa hah?? kene denda ke apa???


bye...

Anonymous said...

pagi ni datang lagik..

Ye la.Mc Na nih..lupa lak nak tulih nama masa bg komen semalam..apa pun..Salam Selamat Pagi Rabu..

sham said...

thn 96 dulu dia ngajar di smk melor

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin