Tuesday, June 2, 2009

Jalan-Jalan With Fiera

31 Mei 2009 Baru-baru ni, pagi Ahad tu aku ke KL dengan bas untuk attend majlis yg dekat LHDN tu. Sampai KL, Lynn dengan baik hatinya telah amik aku kat Hentian Putra n terus ke umah Fiera. Thanx a lot Lynn. Fiera pulak dengan bermurah hatinya telah meng-offer kan diri menempatkan aku kat umah dia.... hehe... menempatkan okk... Kebetulan pulak hubby dia balik KB masa tu... so sebelah petang nyer, Fiera bawak aku g JJ Setiawangsa yg baru buka tu...




Lepas makan, ternampak plak cuppies nih... comeyy sangatt...


walaupun dah kenyang.. tapi mata tetap lapar lagi..hehe


Fiera terpesona ngan mini cuppies.. tapi aku lupa nak snap plak


teruss teruja nak beli...


comeyyy sangattt kan...


Lastly, thanx a lot to both Lynn n Fiera bersusah payah kerana aku... huhu...

Pasni aku nak susah kan sapa plak ekkk??? Aku sokmo g KL nih.. hehe...

1 comment:

ja amran said...

wah... cam best je. kat mana ni??

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin