Monday, June 22, 2009

Shreen's Bundle Of Joy

Salam all...

Semalam, Sunday 21st June (Happy Father's Day to all fathers out there) Aku berkesempatan g visit Shreena. Alaaa... don't tell me korang tak ingat... Shreena Samsuri.. masa Zainab 2 dia kat 6 Merah (kan shreen kan?)

Entry pasal Shreena dah ada aku buat sebelum ni.. tgk sini

So, back to my story.. al kisah semalam aku dgn jaya nyer telah berjaya men-drive kan diri ke Balok. Yess... Shreen dok kat Balok.. Berkilometriko gak la dari umah aku... to those yg biasa ngan Kuantan, Balok tu Pantai Balok la kan.. ha... umah dia memang dekat ngan Pantai Balok pun.. anway.. semalam aku g visit Shreen yg baru dapat baby... her third daughter...


Amirah Sofia (Shreen betul tak spelling?)



sedapp nyer tidooo...




ni plak.. Sofiena...Shreen's 2nd daughter... cute sangatt... sekaki jah ngan aku.. hehe.. aku solat pun dia teman kan sebelum tu, dia siap tunggu aku depan pintu bilik air masa aku amik air semayang.. pastu sama2 semayang ngan aku.. hehe.. aku sujud dia turut sama sujud tepi sejadah aku (Shreen... aku lupa nak citer kat hang..hehe)



pastu dok atas riba aku sambil tgk Jurassic Park..sweet nyerr.. aku ajak dia balik umah aku.. dgn laju nyer cakap nakkkk... pastu bila aku nak balik jerit lana dio... shiannn plak.. memang dia nak ikut aku balik... alahaiii..cair jap.. nak je kidnap wat balik umah.. hehe..



Shreen wakil tangan dia je lah masuk blog.. hehe.. masa nih anak Shreen yg sulung; Suraya ikut nenek dia balik Johor. hubby Shreen plak tak balik keje lagi....

Okeh... semoga dapat mengubat rindu korang nak tgk gamba2 perkembangan terkini kawan2..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin