Sunday, July 5, 2009

Balik KB: Makan-Makan Time

Sebelum ada orang tanya tade update ke kat sini... aku dengan bangga nyer dah dulu2 buat update nih... hahh korang jgn baca jek.. tekan la comment button tu.. bila baca komen korang.. hilang gak penat lelah aku upload nih... hehehh.. eh.. tapi aku serious nih.. bila tade org komen/say something.. aku rasa mcm tade orang baca jek.. sedih tau.. so.. do your part.. anggaplah ianya sebagai satu khidmat masyarakat..


Okeh.. mari kita ke cerita sebenar..

Cerita balik KB yg 2 minggu lepas kejadian sebenarnyer.. tak abis lagi nih..

this time... sure makan ati sapa yg tgk nih... entry makan2 laa katanyer..



wahhh... perutttt.. hehe.. orang lain balik KB carik ayam percik ka.. nasi kerabu ke.. akok ka.. tapi aki balik makan perut nih..sodapppp.. home made lagi... the best chef in the world yg buat.. my mommy dearest!!




makan bersama dengan kacang panjang masak lemak nih (ehh ye ke nama masak lemak? aku fail sket bab2 nih.. aku tau cakap kat mak aku sayur hok kuah putih2 tuu)




haaa.. my faverett.. ikan keli gorengg pon sodappp... memang wajib ada ikan nih tiap kali balik KB



makan dgn ulam..daun pucuk teree nih... uihsss



dicicah pulakk dengan budu raja nih... budu raja? yupp memang dah glamer budu nih kat kelate.. budu yg dah siap diletak air asam limau n lada (cili siap ada dlm botol)



emmmmmm.....yummmm... memang terliurrr wehhh.. aku tgh taip ni pun jadi lapar nih..

okeh.. nak g dapur cari makanan..


adios...

1 comment:

Anonymous said...

salam..

aduhai..bestnyer pucuk teree cicak ngan budu diraja tuu..klu kat KL ni..maunya 2 ringgit pucuk teree byk tuu..

apapun...menu aku hari ni hampir sama ngan Aniz..ikan keli goreng, sayur lemak dan budu..cuma ulamnya jer lain coz aku ada petai ngan jering relong..

ohhhh..bestnyer..hari minggu jer blh nikmati sumer nih..

..Mc Na..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin