Saturday, July 11, 2009

Email Dari Roslina

Salam hari sabtu...

Aku baru dapat email ni dari Roslina.. so I thought... why not share kat sini...

salam..

pekaba kengkawan sumer..

lama benar aku tak jengok laman kita ni..aduhai sibuk betul..

minggu lalu aku jumpa si amerda kat sogo..sempat gak sembang mengimbas kenangan lalu walaupun masing-masing nak cepat..

aku tengah merancang nak kuar ngan rosha ni..tah bila agaknya coz dua -dua asyik sibuk..penatkan !!!!nak buat camner..tugas. .takat cuti sabtu ahad x cukup laa..

esok aku ada family day kat Port Dickson..alamak. ..kononnya nak berlingkar hari minggu tapi apakan daya.

Sajer nak kongsi..dua minggu ni adalah hari menyeronokkan bagi aku..aku jumpa amerda yang dah 12 tahun aku tak jumpa..aku jgk jumpa ngan ex classmate aku masa form one, Che Yusof yg dah 20 tahun kiranya tak jumpa..aku juga jumpa kwn lama budak mass comm kat UiTM yang dah berpisah sejak 2001..best nyer..moga aku dapat jumpa ngan ramai lagi insan-insan yang aku rindui...... ...

oklah...bye. .selamat hari minggu.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin