Tuesday, July 14, 2009

Featured Friend: Amerda Che Ibrahim

Salam semua.. berjumpa kita lagi dalam segmen "Featured Friend" .. hehehehe... mcm rancangan skima pulak kan.. anyway, beberapa hari lepas... blog kita nih dikunjungi oleh kawan lama kita yg dah lama aku tak dengar khabar.. Amerda!!

So, aku pun email-email lah dia... hasil dari email tu, aku dapat lah gambar Amerda dan suami.. jadi nyer aku share lah ngan korang semua kat sini...






Amerda Che Ibrahim (keje kat SSM- Suruhanjaya Syarikat Malaysia) dan suami - Ahmad Faris b. Mohamed keje di KWSP, Jln Raja Laut, KL. Tarikh kawin 30/5/2008. Sekarang ni tinggal kat Gombak.

Amerda dapat tahu pasal blog ni dari Roslina, yang dia jumpe kat Sogo baru-baru nih. Thanx to Roslina sebab bagitau pasal blog nih kat Amerda.

Alhamdulillah... makin ramai kawan-kawan lama yg kita jumpe balik kan..semoga hubungan persahabatan kita nih berkekalan buat selama-lamanya..


p/s: aku tengah buhsan giler nih.. dok melepak dalam bilik hotel je nih.. aku kat Temerloh nih.. kena keje kat sini for 2 days.. siang je keje.. malam dah tatau nak g mana... uwaaaa... nasib baik ada internet nih.. ada sesapa kawan kita dok Temerloh takkk?

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin