Friday, September 18, 2009

Pasar Malam Wakaf Che Yeh

Salam Syawal buat semua ladies of Zainab's Skool and all the readers...

Alhamdulillah aku dah selamat berada at my parents' house in Kota Bharu.. The journey from Kuantan to KB was ok, walaupun ada masanya aku tersangat mengantuk.

Lusa insyaAllah kita akan beraya, mesti ramai dikalangan kawan-kawan kita yg dah balik kampungkan.. kepada kawan-kawan yg balik KB tu.... calling2 lah aku yek.. dan jemput lah datang beraya kat umah..

Owhhh... berbalik kepada purpose entry nihh... actually aku nak citer pasal kembara shopping kiteorang (my bro,SIL n i) masa cuti merdeka baru nih... dah lama dah tapi asyik tak jadi je nak post..

Entry sebelum nih aku ada citer dah kan yg kiteorang g ke Pasar Siti Khadijah n Pasar MPKB, so kali ni pasal kembara shopping di Pasar Wakaf Che Yeh pulak...




Yeahhh WCY - Wakaf Che Yeh la tuu.. hehe


Our shopping adventure di Kota Bharu diteruskan lagi... kali nih aku ngan adik ipar aku ke Wakaf Che Yeh...turut sama nyibuk nak shopping... budak kecik nih..





skang ni tudung bawal manik/kristal yg tgh glamer..


kalu kena gaya tawar.. buleh dengan harga RM20 lebih je.. walau pun dia kata RM30 lebih..



dah mula bosan...





seronok nyer tengok keta dok pusing2... yg bagusnyer kan, dia tak mintak suruh beli pun keta tu



tapi, aku la yg rasa segan sebab lama giler dok lepak tengok keta pusing2 tu



bawak dia g pet shop plak..sementara mama nyer dok pusing2 lagi..




eh..apsal SIL aku nih pakai baju lain plak? awal2 entry nih tadi baju lain kan.. haha... maknanyer.. malam lain2 la gambar nih.. almost every nite kiteorang berkunjung ke WCY nih..


Gitar hiasan utk dijadikan ole-ole balik JB, my bro ada gak tapi tade dlm gambar plak..




sementara tunggu SIL aku shopping my bro n i makan satay ikan nih.. teringat masa dolu-dolu..

Sekian sahaja laporan bergambar shopping di Pasar Malam Wakaf Che Yeh, time2 nak raya macam skang nih for sure berduyun-duyun la orang ramai ke WCY nih..

Aku tak beranilah nak g WCY time2 nak raya nih... wat sakit ati je kalau g... mesti jem kaw2 punyer.. hehe..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin