Tuesday, September 9, 2008

"Kenapa Gambar I Takde Dalam Blog"??

Ada sorang kawan kita merajuk ngan aku...dia kol aku tanya soalan yg mcm kat tajuk entry ni..


Alkisah.... petang tadi... masa aku baru balik dari Pasar Ramadhan, masuk satu call kat handphone aku... tengok nombor start dgn kepala '03' hemmm... no KL.. biasanyer time2 macam ni.. orang kredit kad yg call nak promote insurans la.. holiday package la.. biasanyer aku ignore je call mcm tu... tapi kali ni aku jawab... terus ada satu suara yg memperkenalkan diri dia as Lena aku blur jap...then dia ckp Jennifer plak nama dia...aikss.. pening jap aku.. dia cakap lagi satu kelas dgn aku dulu... lagi aku blur.. kelas mana yg dia refer ni... byk kelas yg aku belajar n even mengajar... hehe.. then baru lah aku click.. ooohhh Lena Goh. The only Chinese student in 5 Cekal!!!!




So.... entry kali ni... specially dedicated to Lena or now known as Jenneifer Goh




Lena, I am so sorry.... hope this will cheer u up :)





Haaaa...Lena! surprise tak aku ada gambar your birthday! hehehe... ni kat McD Jln Tok Hakim (dah jadi arwah McD ni..dah tutup few years back) from left; Intan,errkk tak ingat,Aku,Syireen,Roshasnida, Bday Gurl - Lena, Normey,erkk tak ingat, last sekali.. Jue


This one pulak gambar masa class party,ni bukan masa form 5 kan... ni masa form 3M3 kan kan

Ohh... by the way... Lena or Jenneifer skang ni keje kat Procter & Gamble kat KL

To Lena; Hope this will do to make up for not posting any of your photos before...sorryyyy...hehe

To Rosnaida; Yoh, kita baru jek dok kecek pasal Lena ni masa kito jumpe baru nih kan.. rupa2 nyer Jue still keep in touch ngan dia... Lena dapat no aku pun dari Jue la...

To Jue; wehhh...mung ni tgk sajor jah blog ni...komen la skett... ngan sapa lagi mung keep in touch?? Bagi aku emel add Normee Azura n Nik Azlin deh...

Updated Info:

Jue komen kat entry ni cakap gambar party tu masa kelas 4 cekal coz Jue n Lena bukan kelas 3M3... sorry... aku dah konpiussss....

p/s: today.. 090908 bday aku...hiksss... tahun depan cantekk... 090909...insyaAllah kalu panjang umo...

1 comment:

Anonymous said...

tu parti 4 cekal. aku bukan member 3m3, so do lena and normee...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin