Thursday, September 18, 2008

Terkini: Reunion 2008

Salam semua...

Bahang Majlis Reunion kita makin panas terasa ni....chewaahhh...aku everyday dok berYM dgn Anis bincang pasal ni.. Aku harap korang pun bersemangat sama lah ye...

Aku dah banyak hantar email kat korang semua pasal majlis ni... aku harap sangat dapat reply dari korang semua ye... tak kisah la if tak dapat join pun reply la jugak bagi tau... satu lagi if korang tade dapat email dari aku, pleaseeee bagi aku email korang so that aku buleh add kan email korang dalam list gang2 kita... tak kisah la korang kelas mana masa SMZ dulu...

Ok... ni ada hal penting ni...

Sila confirm kehadiran korang semua dengan menghantar email kpd aku suhaniz@yahoo.com or Anis Azura anz_844@yahoo.com . Due date - Jumaat ni sebelum 5pm (mcm bagi deadline assignment kt student plak).
Sebarang pertanyaan sila email or sms or lagi bagus call... utk dapatkan no telefon aku (Suhaniz) or Anis Azura, sila email yek... ok... tenkiuuu...
Pasal tempat... sekarang ni kita nak tengok dulu berapa ramai yg confirm nak pergi, if ramai buleh la buat kat Perdana Resort tu (RM30 sorang) if tak ramai buat kat umah aku (RM10 sorang).
Okeh...aku nak prepare untuk kelas plak ni...

2 comments:

kbguy said...

syok jugak dengar pasal reunion. Biasa dia org buat masa raya.. exSIC pun ada.

ladies of zainab's skool said...

wanna join ke mr kbguy??? hehe...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin