Friday, September 12, 2008

Sekolah Menengah Zainab: 3M3 Tahun 1992

Alloooo gang2 semua....


Korang posa tak ari ni??? hehehe...


Ok... entry kali ni...pasal 3M3 Class Party. Aku 100% confirm ni gambar2 masa class party masa kelas 3M3 pada tahun 1992 (lama doh tu wehhh...)


Ok... enjoy the photos....



Rosnaida, Azlin, Mastika, Wan Fazliani n Suhaini... Erkkk... as for nama2 chekgu plak.. aku mintak ampun...totally tak ingatttt.... sesapa yg ingat tolonggg lah bagitahu kat komen box ek..



Berdiri - Munirah, Zafeera, Izian. Duduk - Norzuraini n Lee Seok Wei.



Two best friends enjoying their meals together... hehe... Mastika n Yanti







Dari Kiri ; Huzrina, Mardiana, Normee (duduk atas meja), Azlin n Farahheida



Jue.... gambar yg ada Lena... yg kat bawah ni memang masa 3M3 lah..setelah sedikit kajian dibuat...aku yakin ni class party 3M3... Lena n Normee tu datang melawat class party 3M3 lah tuu..kan kan... lagi pun masa form 4 Lee Seok Wei dah tade kat SMZ kan... lag satu yg obvious..the setting... kelas 4 Cekal kat tingakat atas...ni kelas yg dekat Musolla




Ralat bg entry sebelum ni... this photo was taken during 3M3 class party in 1992

Kepada sahabat2 SMZ yang lain2..maaf lerr sebab gamba2 kat sini memang banyak muka2 gang2 kelas aku...sebab nyer semua gamba2 ni dari koleksi peribadi aku..so .. sah2 laa gamba2 diaorang ni jek la jadi model setia camera aku... hehehee...

9 comments:

Anonymous said...

best nya tgk makanan time2 puasa ni... anisz.. try to dig out photos from 1H2 and 2M3.. rasa2 ada tak?.. hehehe.. (aku yg bernama linda)

Anonymous said...

idok.. aku konferm ni 4 cekal.
1. aku nampak jelas normee.. ngan lena.. aku dulu 3h2, ngan normee sekali.. lena kelas lain bukan 3m3.. aku sero dema 2 org takkan gi makan di 3m3.. aku sero mung tercampur gamabr.. gambar lain meme konferm 3m3 sebab susunatur meja mcm keda tu aku ingat lagi...

2. lagi satu bukan ke yg cina nama tu masuk ngepen dove guna nama cheryll. aku inagt lagi dia...

3. aku tetap mengatakan sekeping gambar lena ngan normee tu party 4 cekal..

Anonymous said...

last.. aku baru terbaca ayat mung....

aku normee lena kenal dalam kelas 4 5 cekal jah.. belum tu meme kita tak kenal lena...susunatur meja tu meme familiar..

idok.. aku tetap mengatakan gamabr mung telah tercampur...

takpalah... kita tunggu pengesahan lin mohammad atau sape yg arif...

Anonymous said...

last.. aku baru terbaca ayat mung....

aku normee lena kenal dalam kelas 4 5 cekal jah.. belum tu meme kita tak kenal lena...susunatur meja tu meme familiar..

idok.. aku tetap mengatakan gamabr mung telah tercampur...

takpalah... kita tunggu pengesahan lin mohammad atau sape yg arif...

Anonymous said...

farah pun 3h2

ladies of zainab's skool said...

jue...aku 100% konpemmm gamba dari party yg sama..kelas yg sama..

1. acu try tgk dinding tu..sama jek wrapper ala2 biru putih tu..

2. alas meja yg gamba lena tu pun sama dgn gamba2 lain...

maybe... tu party 4 cekal tapi wat kat kelas lain...tapiii form 4 mana zura n lee tu ada...konpem tak campur gamba....entah ler..nanti jumpe kita telek betul2 gamba tu...n yes Lynn aku raso leh rungkai persoalan misteri nih... hehehe

Anonymous said...

Hai kengkawan

Mc Na di sini..

Party tu memang masa kelas cekal..kita buat kat kelas bebudak form 3 yang dah abis peksa..kat tepi surau tu..aku masih ingat hari tu ada menu cocktail dan makaroni bakar..gambar yang ada Lee tu takde kena mengena ngan party yg tu..lgpun masa kita form 3, PK HEM tu belum ada.

ladies of zainab's skool said...

waaahh na!! bagusss nyerr ingatan muuu...siap buleh ingat lagi menu n PK HEM tu!!! tererrr...
ok..nanti aku edit entry ni...

Anonymous said...

sweet mc na... yesssss sukseesssss...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin