Thursday, September 4, 2008

Sekolah Menengah Zainab 1

Balik dari Pasar Ramadhan pada petang selasa tu, aku pusing2 jap kat sekolah kita.. mula2 tuh rasa macam segan jugak nak berhenti n amik gambar, tapi.. again..demi blog...aku buat selamba je..berhenti keta tepi jalan...then amik gamba...

Tapi...bila aku dah upload gambar2 tu kat sini..aku rasa mcm tak puas hati pulak dengan hasilnya. Macam tak best je gambar2 tu, so kawan2 semua...sorry lah ye..ni je lah yg aku dapat snap...



Jalan depan sekolah ni dah jadi satu hala, even ada signboard tulis keta cikgu n kakitangan sekolah je boleh lalu. Tapi aku lalu jek..ehehehe..

Wahhhh..sekolah premier gituu.. maksud nyer sekolah bagus la kan... sekolah 1st class ke apa ke? Cikgu2 pembaca blog ni sekelian tolong jelas kan yer...









Ini plak depan entrance tadi tu..padang sekolah... padang hoki kita la tuuu..hehehe..pagar pun dah cantik..dah ada garage utk kereta cikgu dah.
ok..that's all...
penat lah cakap sorang2... takde org nak layan aku ponggg.. (bg ler komen weii)

8 comments:

Pak Zawi said...

Assalamualaikum,
Maaf ye Pak Zawi tak berpeluang nak ke Kota Bharu untuk mengambil gambar sekolah seperti yang dijanjikan. Ni dahbalik dan ambil gambar sendiri kira lagi bagus.
Selamat berpuasa.

ladies of zainab's skool said...

pak zawi.. it's ok..thanx anyway.. yupp saya ada kat kb skang ni


intan...
mung je rajin dok komen...aku mung contact la gang2 bas sekolah mung tuh (mcm citer kat astro tu plak..hehe)

pB said...

Salam

kak pB also ex ZS
tapi lagi senior

hu hu
traso sangat tuo la pulok

ngaji situ maso tahun 1985 ~ 1989.

ningseh said...

anisz... i dont think it's a good idea... hahaha.. but since i'm already here, what choice do i have? ok, dgn syarat (pass me asnida's email add, aku nak add dio..)... take care

Unknown said...

Hey Hey you you!!! What's up girls? Kenapa lah tak ada gambar saya...

Hey, anyone miss me?

Regards
Lena Goh

fuzah said...

sekolah ku! tiap2 arie lalu kat gate tuh, tp xprasan lak yg plat sekolah premier tu ade kat ctu. haha.

yanie said...

syok arr blog ni...

Raihan Berkat Edar said...

salam semua...

kak raihan adalah bekas pelajar sekolah menengah zainab.
study dari Tingkatan 1-5 [1976-1980]aliran sastera..
ada saper2 yang semusim engan kak raihan, jom kita panjangkan silaturrahim ini.

maklumlah, sekarang ni dah berusia 47+..he..he..jangan xnak ngaku pulak...dah tua daaaa..

begitu cepat masa berlalu..
ALHAMDULILLAH, bangga dengan sekolah kak...PREMIER dah sekarang..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin